Summa sidvisningar

tisdag 7 april 2015

Hej på Er!

Sitter just nu och tittar på det kommande vädret....ser ju lovande ut!!!!
Härligt med ljusa kvällar!

Jag har fullt upp,då kan bloggen bli lite bortglömd. Som tur är! :o)))
Man är trött i både kropp och knopp efter hela dagar på Urologen. Vilket fin avdelning...bra personal och mycket intressant. Jag blir berörd,jag blir tagen,jag blir sorgsen,jag lär mig massor. Jättenöjd med denna placering!!!

Men jag är totalt dränerad på kraft när jag kommer hem. Min plan var att träna en del denna veckan men det är omöjligt...jag varken orkar eller känner för det. Hämtar man barn kl 17.00 så är det inte så lockande att åka iväg å träna.

På kvällarna ska det oxå skrivas en stor rapport och räknas...ml...mg...mg/ml..spädning och %.

Nu lägger Johan barn .
Han är förkyld så ingen träning där heller. SÅ mycket tid det finns då helt plötsligt. Tycker det är skönt med dessa veckor i alla fall. När man helt enkelt får finna sig i att det inte hinns nån träning,eller sjukor sätter stopp....då blir det mer tid ihop. UNDERBART!
Även barn är trötta efter en hel dag på dagis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar