Summa sidvisningar

torsdag 9 april 2015

Hej å hå vad det går....

Kan inte förstå att det redan är fredag i morgon. Dock vääääldigt tacksam för det!!!! Barnen har varit 50 timmar på dagis enna vecka...50 TIMMAR!!!!!! Det är ta mig tusan inte klokt och jag kan konstatera att så här vill jag INTE LEVA!!!!! Det blir inget heltidsjobb på KSS för min del...aldrig i livet!!! Det finns få saker som skulle vara värt det...möjligen doktorernas lön!

Men så bra jag trivs och så roligt det är. Nu är jag mer självgående,när man kan göra saker själv mer. Tycker det är roligt!!!!

Jag lunchade med Michaela idag. Vi läser tillsammans och sliter som djur med familjepuzzel,sjuka barn och plugg tid.

Åkte raka vägen mot dagis och hämtade upp så där lagom skitiga ,snoriga barn...men glada. Idag var det ett helt gäng kvar fast klockan va efter 16.30....ibland undrar jag hur det kan vara tomt på dagis kl 15. Vart jobbar människor????

Hem för lite matintag,ombyte och ner till gymmet och köra ett spinningpass med flitiga deltagare. När man är så här trött så är det motigt,förbaskat motigt. Men då¨tänker jag att jag aldrig i hela mitt 40 åriga liv några ett träningspass..inte idag heller!

Nu är det skönt att lägga sig i soffan...

Johan kör med sitt gäng så han kommer nog snart!

En helg utan planer!
EN gammal bild men så härlig!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar