Summa sidvisningar

torsdag 23 april 2015

"Blanda",späda" och träna!!!!

Sitter och slappar!!!!
Ser mina kära studiekollegor pluggar spädning och blandning,dropptakt och MVS, V och S. Det har även jag gjort idag...räknat,svurit,jublat kliat mig i huvudet och blev uppriktigt förvånad när jag satte min första övningstenta med FULL pott!!!!
Nu ska jag inte skriva förrän 2 juni men då är det mycket annat oxå så jag behöver känna mig ganska redo med matten!!!!

Dagens träning var långt i från bekvämt...det va obekvämt!
Dagens Wod i boxen med dubble unders och pressar...avslutade där med marklyft. Jag känner av lite stramningar i bröstmuskeln och idag bara det strålande till. Blev skiträdd! Men det la sig sen som tur är...men jag blev lite rädd och får nog vila lite nu.
8 vändor i slalombacken kan vi lägga till på "dagens träning". VILKEN skillnad....nu märks det att jag kört en del kondition i Boxen. Det har man igen vid backträning!
Har man bara 20 minuter "över" så är just backträning det man kan ta till! Så jäkla bra.

Det var denna torsdag det!

I morgon åker vi på äventyr!
Först till Borås och på lördag vidare mot Göteborg och bo på hotell....kan säga att Isolde är ganska taggad!!!!!


Frukt och kesella!!!!!




Dessa två va....så mycket kärlek så jag blir helt varm i hjärtat!

Ni ser va?? Jag vill ha tydlighet!!!! Haha

Tänk inte...gör det bara!!!!!! 8 vändor.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar