Summa sidvisningar

torsdag 16 april 2015

Veckans "glädje"!

Hej på er så här slutet av veckan!!!!

Fortfarande ljust,härligt!!!

Jag sitter och väntar på veckans höjdpunkt..."Berg och Meltzer". Så roligt detta är!!!! Vilka härliga tjejer.

Nu är det sista dagen i morgon på Urologen. Dax för plugg igen. Pratade just med min söta handledare Stina (kanske de sötaste syrra jag någonsin sett och såååå rar...24 år) om just detta. Att när man pluggar så tänker man att det är tufft....när man sen jobbar så tänker man att tänk när man plugga...sitta på lite föreläsningar.....började sent...inga kvällar. Aldrig finner man sig riktigt i det som gäller "just nu"!
Jag är nöjd med studentlivet,tycker det är härligt...men så klart krävande. Man blir ju bedömd konstant!!!

Johan har fått vara hemma med barn idag igen... i morgon får det bli morfar. Att bedöma om barn är sjuka eller inte är svårt.....men att analysera minsta tecken är ju ohållbart för arbetande föräldrar  Men bedömer man det så på förskolan så är det väl så....det får man ju lita på. Men nu sitter vi här med barn som inte visar ett tecken på sjukdom...inte ett enda...och undrar lite HUR pigga dom ska vara för att upplevas pigga!
Nåväl...är det några som vabbat så är det väl vi.

Isolde har dansat...jag har tränat under tiden och avrundade med ett spinningpass.

Längtar efter helgen...tacokväll och mys!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar