Summa sidvisningar

lördag 11 april 2015

EN mys-bralle dag!

Vilken dag!!!
Vilket väder!

Så härligt!
Vi har fått en hel del gjort både ute och inne.
Jag startade med ett ordentligt pass i Boxen som åter igen bestod av 27-21-15-9 rep. Det betyder att man är ganska slut vid dom sista 9....Idag blev det lyft och det blev ring dips (dips i ringar). Det är tung övning som bör ge mina triceps ordentlig träning eftersom jag hänger ner min vikt rakt på dom.:o))

Sen har här cyklats,Isolde har fått en ny cykel,en större...så nu går det undan.
Vi har varit ute hela dan och Isolde har lekt med "bästisen" . Då passade Johan och jag på att åka till Boxen och välta däck. Det är kanske en av dom mest effektiva övningar du kan göra. Det tar ju ALLT......exakt allt...även hjärtat får ju jobba.
Så rolig träning!
Isidor kunde springa på gräset och en av oss kunde vara med honom. En bra lösning...men inne i Boxen får INTE våra barn vara.

Vi har grillat,det va inte premiär men premiär att kunna sitta ute med solen i ansiktet utan att frysa.

Kvällens sista cykeltur har vi nu tagit,en snabb sväng förbi mormor och säga hej.

Nu laddar vi inför kvällens Gladiatorer!
Jag har en smygande träningsvärk som börjar göra sig påmind. I morgon ska det köras team Wod....det blir en senare fråga hur det går.

Jo,minsann...här har vi sommarkänsla. Dock varade det inte länge då mor i huset hämtade långbyxor igen.


Speglar dagen...mysbyxans dag!!!!


Härlig tid......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar