Summa sidvisningar

torsdag 30 april 2015

"Fusk-fredag"

Hej på er. Vilket trist Valborgs väder. Men Isolde hör till dom där personerna som hittar lösningar.....då tar man på sig regnkläder till Valborgselden i kväll. Tänk att hon aldrig ser bekymmer...bara lösningar. Önskar jag vore mer sån...så enkelt det vore då.
Vi har precis bakat Silviakaka...det va längesen vi bakade. Mysigt....snart ska det provsmakas!
Nu är det "Pysselstuga" här med papper och färgpennor.

Hämtade barn tidigt idag så det blev en hel eftermiddag här hemma.
Idag har vi haft handledning...ventilerat saker vi varit med om under VFU. Man stöter på en del tuffa saker som man sen bör få ventilera.....jag hade en sån sak...en sak som berörde mig på mitt privata plan. EN sak som gjorde att jag hade svårt att förhålla mig till rollen som SSK-student/privat. Jag blev splittrad och berörd....skönt att få prata av sig då.

Nu väntar vi på pappan här.....lite eftermiddagsfika väntar!
Jag ska träna....senare!

Ha en fin Valborg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar