Summa sidvisningar

måndag 3 september 2012

20.00 hos MIG!

Är så godissugen att jag minns inte när det va så här illa. Jag har ätit för dåligt idag...för lite! Knaprar Isidors majskrokar i hopp om att det går över...:o)))

Såg nån ny choklad från Marabou oxå på reklamen, guuuud så gott!

Ja,ja...
Jag har tränat. Åsa kom och fick med mig på Easyline idag. Undra om jag skule kunna få ut MER av 30 min träning än detta. Tror inte det!!!!
Möjligen en löprunda på smma tid kanske!

Isolde har idag börjat Kyrkans Barntimmar. Hon gillade det.
På förmiddagen va vi i smma lokaler på Öppet Hus (Öppna Förskolan). Har varit där ett X antal år nu. Va där när killarna va små och det är samma personal än. Det är så kul!!!

Det är mysigt!

Fixat och ordnat här hemma sen, nya gardiner i vardagsrummet. Blev jättebra

I morgon ska jag nog åka och andas lite Höst-mys grejer!
ÄLSKAR hösten och LJUS!!!!!!

Brukar göra åt med flera hundra värmeljus mellan oktober -april!!!

Robinsson på Tv nu och små knattarna sover och även Johan. Han ska jobba i natt!

Betyder att jag kan smörja in mig med ett lager BrunUtanSol!!!
Han avsyr den doften nämligen!!!


HÄR BOR VI

2 kommentarer:

  1. Har du provat BUS från apoteket? Summer shimmer tror jag den heter & är i en liten guldig flaska. Luktar inte alls så illa som de flesta busar gör & bra är den oxå=) Ett litet tips bara ifall du inte testat:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tack för tipset. Tror jag testat den för länge sen. Glömt bort den lite...den luktar bättre ja...TACK!!!!

      Radera