Summa sidvisningar

tisdag 18 september 2012

Kaffe, Ipren och kallt vatten!

Ursäkta mitt tråkiga inlägg...det handlar om sömn. Eller mer saknad sömn.
Jag är så trött så jag är nära lipen. Idag får INGET gå i mot mig.
Isidor vaknade ledsen vid 21.30 och jag la honom hos mig. Ååååå min gud så mysigt det va. Den lilla andedräkten och det fjuniga huvudet gör mig yr av kärlek.
Sen så....23.20 vaknade han och sen har han gråtit,snurrat,ätit och sovit kanske 10 min i taget. Kl 05 va det forfarande samma ....Sen somande han nån timma och Isolde kom. Då va det MORGON!

Hur länge orkar man detta????

Kan tala om att det snart inte går längre......jag är helt slut.

helgen som gått va tänkt att Johan och jag skulle få lite egen tid och jag såg fram mot detta såååååå....välbehövligt!
Tyvärr fanns ingen barnvakt....
Så synd!

Nu verkar vi få åka var för sig för att få sova lite.

Min mamma är annars fantastisk barnvakt, hoppas innerligt att jag blir som henne när jag får barnbarn. Hon kan komma en eftermiddag och bara ta Isolde en stund. Sånt man kan uppskatta så otroligt. Jag ska bli som henne. Man har igen det så......att vara delaktig!
Tänk när Isidor va så sjuk....hade vi inte haft henne då hade vi haft problem.
Så viktigt med detta stöd även om det är mitt 5 barn. Att veta att hon finns....och hon säger aldrig NEJ!
Samtidigt som man känner att hon inte alltid ska behöva vara den som "hjälper till". Hon jobbar heltid och har trots allt 8 barnbarn som hon ska dela sin tid på!!!! Fantastiska mamma.....DU ÄR BÄST!!!!!

Kaffe,Ipren och kallt vatten....promenad och en tur till Anita på gymmet för lite planering!!!
Här är en som äter "piggelin-mat" och sover bra!!!!


4 kommentarer:

  1. Sänder lite sömnglitter från prins Gustav å hoppas prins Isidor sover gott i natt !
    Styrkekramar Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. kan i alla fall inte bli sämre natt....TACk för omtanken!!!!

      Radera
  2. Säg till lånar gärna en skrikbebis så du får andas och vila lite KRAM och hoppas detta ska vända snart

    SvaraRadera