Summa sidvisningar

torsdag 6 september 2012

Degig dag!

Utanför vårt fönster regnar det och jag njuter.

Sa till Johan i bilen idag att dagarna går så fort. Jag är i tiden då livet går för fort, jag vet inte hur jag ska njuta mer än jag gör av denna småbarnstid. Då roliga kommentarer flyger ur en 3 åring, kramar från dessa gosiga små armar,pussar och kärleksförklaringar , små goa bäbisfötter....glada skratt, mysiga fikastunder med vänner, babysång och lediga dagar!
Denna tid är magisk!!!!
Jag vet det för jag har "varit med förr"!
Även då gick det fort...men är lycklig över att jag fått uppleva dessa år med småttingar IGEN!

Vi har gjort Trolldeg idag....bra underhållning mellan varven!

Storhandlat inför helgen då Johan jobbar!

Tränat....idag betyder det att jag kört 2 st 30 min pass!

När jag kom hem så gjorde jag "Protein pannkako" på äggvita....blev sådär gott....men som Johan säger "men nyttigt". Där finns en poäng och de innehöll protein :o)))

Nu har vi kollar Robinsson och slappar!
Idag gjorde jag varken snoppar,rumpor eller bröst av degen....tror jag mognat....haha

Isolde skär och skär....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar