Summa sidvisningar

måndag 24 september 2012

Nyklippt och Prio 1!

Natten ja..... Varit vaken sen strax innan 02.00. Sov sen 1 timma mellan 6-7. Jag är trött! Så trött att jag nu får börja prioritera bort ALLT annat om jag ska orka. I kväll va jag bjude på sminkparty men inser att som fort Johan kommer hem måste jag sova,. Urtråkigt! Men för min egen hälsas skulle så är nu sömn PRIO 1. Tror alla förstår som är i min närhet. Idag ringde Lisa och erbjöd sig sin hjälp med Isolde. Tack gud för såna som henne!
Men precis som Nicolina sa idag så när man sen är igång med dagen...lite kaffe och Ipren så funkar det...konstigt nog!!!!

Trots sömbrist så måste man helt enkelt ta tag i saker. Så idag tog vi oss till Öppna Förskolan.. Hade bestämt träff med Nicolina där.
Sen va det äntligen dax för Isolde att göra sin premiär hos frissa. Så stilla hon satt, sa inte ett ljud ,bara tittade sig i spegeln!!! Lite färg i håret och det va toppen.

Vi köpte med oss lite fika hem till brorsan som hade studiedag.
En mysig förmiddag som vi fick tillbringa även med honom.

Nu sover Isidor och Isolde är på Kyrkans Barntimmar.
Jag ska nu oxå sova!!!!

Till pappas glädje!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar