Summa sidvisningar

torsdag 20 september 2012

Det luktar bak och pigga ögon!

Vi kom inte upp förrän efter 7 idag. Legat och haft fötter,armar och kissblöja i ansiktet ett par timmar då....men konstigt nog myyyyysigt!
Sugen på bröd så vi slängde ihop lite dinkelfrallor. Guuud så gott!!!! Hur har jag ens kunnat tänka tanken att utesluta kolhydrater, varför straffa sin kropp på detta viset. Det är ju ljuvligt gott för både humör och smaklökar.

Nu sitter Isolde i nattlinne än och ritar. Vi har ingen brådska till något idag.
Det är stängt på dagis idag och vi ska bara vara hemma på förmiddagen.

Jag har beställt massor av mitt smink från e.l.f cosmetic. Nu känner jag mig betydligt piggare med lite smink på detta annars ganska trötta ansikte. Men deras mascara (typ 49kr) är sååååå bra. TJOCK borste, det måååååste det va.....:o))))

Så med lite "ansikte" å målat så känner jag mig piggelin igen!!!!

Regält med kollisar och mycket mascara så är livet på TOPP!

2 kommentarer:

  1. Som min sjukgymnast sa till mig när det va lite tungt i våras....- du får inte glöma va mycke nytta en bulle kan göra mä kropp o. knopp ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sååå sant. Man måste få njuta av det goda i livet. Fy tusan va trist annars. Fia

      Radera