Summa sidvisningar

lördag 29 september 2012

Slarv, träning och slarv!

Just nu har vi hamnat i soffan båda två. Småttingarna sover och den störste sonen är på fest. Nu har jag ringt och kollat av läget lite.
I ugnen står en päronpaj med kardemumma. Vi firar, NÅGOT! Inget speciellt men....man kan alltid fira anser jag. Nu tycker  jag oxå att det faktsikt fanns lite utrymmer för slarv denna helg. Efter 6 veckor med strikt mat men  inga stora uppoffringar och riktigt bra träning kan man gott tänja lite. . Idag va det dax att släppa lite och lyxa till det. Lite godis,tacos och päronpaj...igår några öl. Japp, det är jag och "grabbarna" så brukar det vara :o))
Men jag hade kjol på mig...:o))

I morgon återgår jag till det lite mer "strikta" livet för att ta mig till mitt mål. 6 kg kvar till mitt andra mål. Det första uppfyllde jag förra veckan!!!

Isolde,Isidor och jag åkte och hämtade pengar jag tjänade ihop på bytardagen= Det gick jämt upp dagen!!!

Isolde fick 2 par Eccoskor inför vintern....

Seg träningsdag men Johan gav mig en spark så det skaka i ändan och jag kom iväg efter att jag satte Isolde i badet.
OCH det gick ju galant!!!
40 minuter intensiv TABATA träning....sen till ICA!

Hej å hå vad det går vissa dagar!!!

Tacomys med ljus och lycklig liten tjej och underbart dregglande liten kille. OCH så den bästa mannen.....

Vi ska kolla på film nu strax.

Älskar dessa hemmakvällar och blev riiiiiktigt provocerad igår när jag kallas "tråkig" som aldrig dricker eller är ute!!! VARFÖR ska "rolighet" mätas i alkohol och partykvällar jämt!! Kan det va så att JAG tycker i den frågan oxå men skulle aldrig säga nåt till någon som väljer annat än mig!!
VARFÖR kan man inte få trivas att tillbringa tid hemma....DET är väl mer normalt än tvärtom, eller borde vara. Kan det vara så att många mår lite sisådär hemma i soffan ...vad vet jag?!?!
SEN ....har jag en bäbis på 7 måander och är vaken typ hela nätterna. VEM orkar då ens fundera på nåt annat än sömn och hemma-slapp!!!
Nääää låt mig va tråkig.... TACK!!!!
Så låter jag dig vara vinglad & partyglad.....låt oss vara lite olika. Är väl underbart!!!!






1 kommentar:

  1. Åh vad sånt är irriterande! Jag är gärna hur tråkig som helst och stannar hemma och familjemyser ja me :)

    SvaraRadera