Summa sidvisningar

torsdag 27 september 2012

Hela Sverige bakar!

Sitter klistrad. matprogram hela kvällen lång och hela Sverige bakar är såååå bra.

Dagen gick snabbt. efter besöket hos frissan fick jag köra racer mellan dagis och morfar. Morfar har varit barnvakt idag. Ni är guld värda Min Mamma och Pappa. Tack för ni finns för oss!!!

Isidor sov och vi hade en slapp eftermiddag innan Johan kom hem och trääningskvällen för oss båda började.

Nu duschad och nöjd med dagen.

Igår hade vi härliga Nicolina och störtsköna Linnea här. Så klok människa detta är. Förebild på många plan!! Vi har alltid trevligt när vi ses.

Nu har jag märkt kläder inför Bytardagen och massor av kläder ska säljas. Men lika mycket kvar där nere i källaren ändå.

I morgon är VI lediga ....OCH det är en stor dag då jag för 13 år sedan fick min 3e son. Sån lycka det va......
Men han ska firas helgen där på.  I morgon firas han hos pappan. Men han har redan nu bestämt vad jag ska baka tills dess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar