Summa sidvisningar

söndag 23 september 2012

Fantastiskt intresse!

Sitter med bilder....
Att fota är mitt STÖRSTA intresse. Kan titta på bilder i tidningar och tänka "bilder2 hela tiden. Ibland när kameran är glömd kan jag bli helt galen då jag "ser" att DÄR skulle det blivit en så bra bild. Jag säger inte att jag är nåt proffs, finns dom som kan det där på RIKTIGT! Men för mig spelar det ingen roll för jag KAN för mitt eget bruk om man säger så. Jag är självlärd , många timmar har gått åt till att hitta redigeringsprogram och lära mig PS. Men de flesta bilder låter jag få vara som dom är...men ibland behöver man förstärka färg och ljus där.
Gillar bilder som är tagna i farten, har svårt för uppstyrda bilder "här står vi och ler" bilder. Barn ska man fånga där dom är....men ibland vill man ha bilder för att förstora kanske och då är klassiska "bäbisbilder" lite kul! Isolde blir bäst om man bara "fångar" bilden....

Isolde och jag kollar Tv,Isidor sover,storebror försvann upp, Johan tränar. Snart min tur men tror inte jag hinner med nån Dead Ball idag utan får köra för mig själv.

Vi har varit ute på en långpromenad i skogen mellan regnskurarna. Johan va så svettig här hemma efter att vi eldat i kaminen så greps nästan av panik, medans jag sa -ÅÅåååå så varmt å skönt här är!!!

Tvättkorg tom.
Golv rena.
Mat lagad.
Isidor mat fixat för 3 dagar framåt....gör egen mat till honom. FÖR det hinner man!!!! Är man hemma hela veckorna så hinner man skala några potatisar&morötter. Jag tycker burkmat smakar APA, vet inte vad det är. Sen förstör man varenda tröja med tomat.


Kristina & grabbarna!

FINA


Vår Mini Prins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar