Summa sidvisningar

lördag 8 september 2012

Kläd-frosseri!!!

Nu har jag haft ett par månader där jag knappast köpt ett enda plagg till mig själv. Sommarkläder har inte varit kul då jag varit tjock som en julkorv....När hösten nu kommer känns det så mycket roligare ...mina kilon rasar på så nu börjar det bli lite kul igen. Än sitter inget bra men snart är min förhoppning!!!!

Men just nu finns det så mycket fina tröjor tycker jag!
Mina sista jeans köpte jag på Kappahl då jag vill ha en högre midja då jag alltid har nåt över ändå. Så bra jeans för alla rumpor och lår!!!!!

Jag har köpt mig några "håltröjor" nu...Älskar dom då man kan variera med olika linnen och färger under!!!!

Men annars tycker jag modet är lite knepigt "tant-dam" modet är inget för mig....me snyggt på dom som passar i det. Jag håller mig till bekvämt och enkelt...tröja och jeans....


Isoldes nya kläder...från Lindex! Jag handlar mycket där...även min tröja därifrån!!!! Kul med nåt annat än rosa i höst!!

4 kommentarer:

  1. Vet precis hur den känslan är med kläder o julkorv! hahaha! Men vilken modell på jeans köpte du på Kapp Ahl? De har ju namn på sina byxor! Vill också ha högre byxor så det inte "vallar" över!
    kram till dig snygging!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just nu är dom i tvätten! men detta är stretch jeans, tror de flesta av deras jeans är höga och bra! Finns några MIRAKEL jeans oxå som både lyfter och håller åt....dom tror jag är bra!!!! Men prova dig fram. Just nu är det 100 kr rabatt tror jag...TOPPEN ju!!!!!

      Radera
  2. Hahaha kunde inte låta bli att skratta, där står du o ger oss en fin bild på dagens outfit med en VÄLLINGFLASKA i ena handen. UNDERBART! Där snackar vi avslappnad tjej! Fortsätt gärna dela med dig av dina klädfynd. Även där är det roligt att få tips och ideèr. Inte sagt att vi ska härma dig men det är kul och intressant med sånt. Såklart är det du redan idag skriver otroligt roligt att läsa (annars hade jag inte följt din blogg) men gärna lite mer inspiration även på den fronten då jag tycker du har mycket bra smak.
    Sen är jag med nyfiken på den modellen du har köpt på Kapp Ahl( om du nu har tvättat färdigt byxan;)) Kram Carola.

    SvaraRadera
  3. Hej Carola. Trodde fler skulle se den där flaskan....hahaha!!!! Mer inspiration kommer....Jeansen heter JUNE! Finns i olika längder och färger! TESTA!!!!

    SvaraRadera