Summa sidvisningar

onsdag 19 september 2012

En god morgon!

Är ni nyfikna på natten???
Om man säger så här....har man barn som ALLTID sover på nätterna hade denna natt varit HEMSK: Har man barn som varit vakna HELA nätterna, eller större delen av natten så skulle denna natt klassas som Okej men i underkant på Okej om man säger så. Han har inte varit vaken timmar....men många gånger. Helt plötsligt är man NÖJD med det!!!! Tror jag är knäpp men så är det.
Vaknade ju inte direkt med ork ock kraft på sängkanten men en helt okej morgon.

Isolde kom vid 06.30 då va vi redan nere och kaffet puttrade på till mor.

Isolde -Ska vi mysa och tända ljus?
Jag - Men det måste vi ju....får jag mysa med dig då???
Isolde- Ja om du är en "jedig" (redig)tjej.
Jag- Okej, jag lovar!
Isolde- Bjaaaaaaa.(bra)...kom och sitt hos mig.

Åååå ÄLSKADE UNGE du gör mig lycklig ända in i märgen!!!!

Nu är hon på dagis och Isidor sover gott ute i vagnen.
Jag ska ge mig ut på en promenad om en stund innan jag ska köpa blommor på torget.
Johan sover för att jobba i natt.

Hos oss skiner solen....

Får en klump i magen när jag tittar på Nyhetsmorgon, det visas små barn från kriget i Syrien. Skrikande blodiga barn, vad mer kan vara jävligare att se. ??????
Fy vilken hård värld vi lever i....


SMS från min man...ni ser kanske inte vad det står...."Haha , Ullared kommer långt ner på den önskelistan".  Ska det va så förbaskat svårt att åka med sin fru dit......?????



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar