Summa sidvisningar

måndag 24 september 2012

Butik Annorlundas MÖSSOR!

Har ju utlovat MÖSSOR på min blogg!
Nu kommer dom här.
Från Butik Annorlunda!!!
Finns med ficka med hjärta eller gubbe. Eller utan ficka.


Mina egna barn bär ju oftast dessa mössor....även jag ska ha mig en! PRICKIG så klart!!!!

Jag ÄLSKAR mössor, tycker det är fantastiskt "plgg".

Man kan köpa dom via min blogg
eller via marianne@ateljeskapet.se


Stl 1. 0-8mån(80kr utan ficka och 100 kr med ficka)
Stl 2. 8mån-2 år(100kr utan ficka och 120 kr med ficka)
Stl 3. 2år-4år (100kr utan ficka och 120 kr med ficka)
Vuxen 150kr










 
 


Finns oxå i dessa tyger!!!

2 kommentarer:

  1. O så fina! En kompis till mig syr också mössor så jag väntar på just en i det där svamptyget.

    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är dom fina! Johans mamma syr. Svampmössan har Isidor oxå. Jättefin och tyget är i så bra kvalitet!

      Radera