Summa sidvisningar

söndag 23 september 2012

Frukt är inte godis!

Johan tränade med en kompis idag. Jag tränade efter. Bra pass,de flesta pass är det jus nu. Tabata appen hjälper mig hålla upp tempot precis som jag önskar.
I morgon är mina första 5 veckor gjorda och vi hoppas på lite minus på vågen ...Igen!!!!
Tror jag lyckats....

Hela helgen har jag känt av godis sug. Tagit några bitar, det fanns det utrymme till. Igår åt jag Päronpaj...gott!
Idag stekte jag äpplen med kanel, serverade de andra glass till.
Jag minns när jag va med i Viktväktarna för herrenas massa år sen när konsulenten uppmanade oss "godisgrisar" att steka äpplen med kanel och VIPS så skulle suget försvinna. ALDRIG,aldrig någonsin blr frukt godis. Gud,så dumt!!! Godis är godis och frukt är ...enbart frukt!
Men idag gick det bra med kanel-äpplen!
Men godissuget är väldig väldigt litet ändå.....jag utesluter inget ur min kost egentligen. Men äter vid speciella tillfällen och då smakar det oxå så mycket bättre. Att få längta lite!

Nu ska jag krypa upp hos min man som idag kallar mig den Underbara frun!!!! LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar