Summa sidvisningar

fredag 21 september 2012

Ljus i vårt hus och nya "vänner"!

Tänt ljus i hela huset. Isolde och jag väntar på Johan som tränar. Jag gjorde "mitt" innan.

På morgonen har vi varit och sjungt på Familjecentralen. Vi är nu ganska många som "går hemma" med barn. Jätttekul!!! Människor som man aldrig annars hade umgått med egentligen. Men barn kan föra oss samma på alla möjliga sätt. Jag gillar att träffa nya männsikor! Inser att det finns så många mysiga männsikor man förut bara sagt HEJ till..... Gamla vänner är minst lika viktiga....Men just nu när man går "hemma" så här så är det ett ganska stort glapp mellan några av mina vänner. Lever sååååå olika liv att det ibland är svårt att mötas och vara delaktig i varandras liv. Dom vill inte lyssna på "vakna nätter" och  tjat om grötsmaker och bajsblöjor....jag är nu supertråkig!!!!Jag är inte lika intresserad av "skvaller" och annat som är så oväsäntligt för mig just nu. Då får man mötas på annat sätt en period....´betyder inte att dom inte betyder mycket ändå. För det gör dom.

Vi har hämtat vår bil som varit på "lackering". Nu har vi åter igen 2 bilar.

Premiärtänt kaminen och värmen är underbar.

Nu blir det Tacos och myyyys.

Isolde har sovit idag så hon kommer hänga i!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar