Summa sidvisningar

fredag 7 september 2012

Sömnlös!!

Nuuuu kan det omöjligt bli värre, mindre sömn än natten gav GÅR inte!!! Då kommer jag troligen bryta samman!
En lång natt utan sömn...1,5 timma bjöd MONSTRET sin mor på!
Han är inte ledsen ...utan knarrar,buffar och gnyr...och är GLAD!!!!
Hans mor är mindre glad!
Vad ska man göra???????

Jag ser ut som nåt katten släpat in efter jakt!

Tack gud för smink!

Hur som helst så med en huvudvärk som inte kan beskrivas så tog vi oss till Familjecentralen för lite sång och lek!

På väg hem va vädret underbart och  vi gick och fika...jag åt lunch. En räkmacka va det som behövdes. Trevligt sällskap av Fia oxå!

Isidor somnade sen gott.....Isolde och jag hade köpt fingerfärg och det va toppen, sen bakade vi kladdmuffins och nu har vi blåst såpbubblor !!! Man hinner en del med en aktiv liten tjej som tycker ALLT är kul! Hon är ljuvlig!!!!!

Vi sätter oss nu i soffan och kollar Tv!!!

Blir galen när folk säger - Lägg dig och sov på dan!!!

VAD hjälepr det, jag behöver nattsömn och mår som bakfyllan själv om jag sover dagtid. Gör mer skada än nytta.....

Men vila tänker jag nu göra.
Tur jag avboka fikadejt med Anita....såna här dagar ska man bara VARA!!!
Väntar in store sonen, efter 5 dagar i skolan.....

I kväll ska jag köra 1 pass på gymmet...då ska jag väl vakna till!!
Trött kille...konstigt?!?!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar