Summa sidvisningar

onsdag 12 september 2012

Uppdatering på kvällskvisten!

Ganska nyss hemkommen från Föräldramöte. Vilken SKOLA!!!! Den är så fin så man nästan smäller av!!!! Många slitiga timmar från personal och diverse byggarbetare i måååånga år! Hatten av!!!!

Ååå vi såg åter igen en av filmerna av Lisa Marklund igår. Dom är sååå bra,nu har vi bara en kvar att se. Sen somande vi båda i soffan....haha!

Jag åkte och träna när jag lämnat Isolde, så skönt att ha det gjort i fall man inte skulle hinna framåt kvällen!
Just nu ser här ut som en byggarbetsplats IGEN! Men nu är det bara nååååågra plankor kvar i Isoldes rum. Sen ska det flyttas in!!!!
Jag åkte till Skövde med Isidor idag medans Johan fick greja....hittade lite nytt till hennes rum!
Inreda ett flickrum är ju så roligt nu!!!!!

Hämtade sen Kusin Vera på Fritids....vi ritade och bakade chokladbollar!
Uppladdning inför kvällens gympa!

Jag fick smita lite tidigare för att hinna på möte.

När jag kom hem hade Isolde ramlat på cykeln, en "skada" på handen höll hene vaken tills jag kom hem och fick ta över NATTNINGEN!!!! Det är svårt när jag inte är hemma...lite oro i lägret!!!
En liten mysig stund och en bok senare så sov hon gott! Min ÄLSKADE prinsessa!!!

Nu har jag gjort kvälls-röjet bland strumpor,gympadräkter, leksaker,vällingflaskor och lite andra "fynd"!

Dax för soffhäng!!!!


3 av mina fina....fattas bara 3 till!!! Mina fina grabbar!!!!


Så bra lådor jag hittade på RUSTA, som kan kan skriva på med krita....smart!!!!

Proffs på att rulla!!!!

4 kommentarer:

  1. Visst är de supersmarta korgarna från Rusta! Har kollat på dem till Gustavs rum . Även om det inte är högsta prio ännu :)
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köpte några till idag,kostade bara 19 kr nu. Dom VA verkligen bra. Synd bara att det inte va lock på.

      Radera
  2. Älskar din blogg och den blir ännu mer intressant när du delar med dig av dina inköp o fynd. Man får lite bra tips och ideèr! Johan verkar vara en klippa med snickerier. Och du en klippa när det handlar om barn/familjeliv och jag kan inte förstå hur du får tiden att räcka till. Men en del kan det där med att lägga upp allt perfekt o allt bara flyter på! Underbart!
    Stor kram till en otroligt fin familj! Carola.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej Carola! Va roligt att du gillar min Blogg, det glädjer mig!!! Självklart ska jag ge lite mer tips och visa lite mer...vet själv hur kul det är ju....Johan är en fantastisk man på alla sätt :o)). Tiden ja, jodå jag kämpar på med att få allt att klaffa oxå. Men när man är mammaledig finns lite mer tid till mycket annat. Tack än en gång. KRAM på dig du fina!

      Radera