Summa sidvisningar

torsdag 13 september 2012

En bit njutning i byggdammet!

Först så MÅSTE jag tacka för en hel "drös" med kommentarer jag fått. Vad kul att ni gillar MIN Blogg! Lite mer kläder,hem och bilder lovar jag!
För är det nåt jag gillar så är det just det!
Innan jag glömmer det så är det märket JUNE på jenasen från Kappahl!
Höga och bra där allt går att trycka in!!!!

Just nu njuter jag av en liiiiten bit äpplekaka och kaffe. Idag va jag så sugen på det!

Johan är snart snart klar där uppe och i morgon flyttar vi in. Köpte en fin matta idag oxå till ehnnes rum. Ska visa dig!

Vi har idag lämnat in vår bil som blev påbackad i sommras. Vi handlade på Maxi och besökte lite affärer och ByggMax .

Jag köpte en så bra tröja, känner redan nu att den kommer bli en ny favorit!
Ska renasa ur lite i garderoben oxå!

Isolde kämpar mot sömnen en stund nu.....alltid en "svacka " mellan 15-17 sen lättar det.
Isidor sover ute i solen på altanen.

Härligt mammaliv helt enkelt!

Sålt vår sulky på Blocket som snart blir hämtad!

Gillar Blocket, måste leta meeeeeer!
Tradera håller jag mig ifrån!

I kväll blir det träning för oss båda. Dagen då vi möts i dörren!

Ha en bta Torsdag
Relax hos HOS!
 

1 kommentar:

  1. Nu blev jag nyfiken på vad du hittat för härlig tröja? Kram!

    SvaraRadera