Summa sidvisningar

tisdag 11 september 2012

Tjatig....

Godmorgon!!!
Jag är sannerligen vaken här...Nu har jag kört nästan 30 min Tabata Intervaller. Jag tycker inte man ska undersaktta hemmaträning.....för mig, just nu, känns det mer effektivt än gymträning. Det beror på att jag har svårt att själv hålla uppe tempot. Men att varva är nog bra. I morgon är det gymmet.
Jag ÄLSKAR snabba intensiva pass...PANG PANG, SVETTIGT,PULS och så...klart!!!
MEN tror oxå att man ska lägga in lite annan träning också där man kan fokusera lite mer.

Idag körde jag kroppsviktsövningar varvat med cykling...aktiverat små mini muskler man inte ttror finns. Efter sista graviditeten är jag mer intresserad av att stärka upp kroppen innifrån och ut än att vara stak på ett sätt jag idag inte har så stor nytta av. Tror styrkan i sig finns kvar men uthålligheten är det väl inte så bra med!!!!


Nu har jag duschat och väntar på Johan som tog gymmet idag. benpass för honom och det betyder att det tar en stund.

Isidor sover och Isolde är på dagis!!!


Inga planer för dagen alls. Får nog bli en dag i solen!

Ha en fin dag!
För mig blir det kaffe och mellis!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar