Summa sidvisningar

onsdag 5 september 2012

Snurriga bebben och vind i håret!

Idag blåser det kraftiga vindar må jag säga! Fick hålla tag i vagnen på väg till stan.

Natten ska vi inte tala om....fasiken att det ska va så svårt för Isidor att sova då!!!
Store sonen va likadan...men det ändrade sig vid 13 års ålder sen...eller ja vid 3 års ålder men vid 13 så blev problemet mer det motsatta!

Trodde jag va död när han vaknade igen vid 05.30...det kunde inte vara möjligt!
Men det va det!

Bada bäbis,en stor kaffe lite Tv mys med Isolde och sen sov han....2 timmar!

Varit och fikat med mamma och L.

Nu sover han igen sååååå gott där uppe i sin säng och jag har lagt mig i soffan.och slappar. har ingen ro att sova på dan, det går inte. Men vila funkar!!!
Om jag sover så blir hela dan förstörd sen.

Hoppas dock att Isolde sovit en stund på dagis för i kväll är det gympa!
Som hon väntar nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar