Summa sidvisningar

lördag 1 september 2012

Träning, Kräftor och film!

Ljusen är tända,godispåsen uteblir för andra helgen. Det går alldeles utmärkt utan!
Vi ska se film, småttingarna sover nu. Tror banne mig vi börjar bli förkylda här. Både Johan och jag "känner lite". Isolde ser hängig ut!

Morgonen startade med min träning, cyklade i 30 min och körde lite "hemma" planka! Jag har det lite motigt med gym-träningen just nu! Då får man hitta andra träningsformer ett tag. Jag tycker hemma träningen funkar jättebra för mig. Jag har hantlar,gummiband och min egen kroppsvikt. Behövs inget mer!!!!
Jag har "smygvägt" mig idag.....även denna vecka ser ut att visa MINUS!!!!

Vi tog en hemmaförmiddag här, Isidor sov och jag fixade lite här hemma. Johan träna.

Sen åkte vi till Jänköping , A6 och Ikea. Blev inte så mycket handlat mer än gardiner och värmeljus och en gympadräkt till Isolde. Gympan startar på onsdag!!!!

Isolde och jag har dukat upp till vår "Mini-kräftis". Vi hade köpt kräft-servetter och dukade fint. Förrätt blev kräftsoppa och sen blev det kräftor. Isolde är livrädd för dom och undra med stora ögon om dom verkligen SOV! :o)))

Sonen åkte på Matfestival men kastade i sig en och annan stjärt.....

I morgon ska här gymmas på morgonen, Johan ska sen cykla!
En bra träningsvecka även denna vecka...är inne i en bra period just nu!!!!
ÄLSKAR vågen för tillfället!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar