Summa sidvisningar

söndag 2 september 2012

Penga regn och hemma rensning!

Efter morgonens träning som innehöll cykling,hopprep och gym så va det rensning av lite ytterkläder och skor. Nu är sommarskorna ner packade faktsikt! Vinterkläderna provade för att se vad som funkar denna vinter.
Behövs inte handlas så mycket mer än skor!
Lite grejer har jag lagt ut på Blocket nu....sånt jag tänkt på länge men aldrig fått "tummen ur".
ÄLSKAR att rensa.....

I morgon fyller vi en kärra med "skräp" igen!

På eftermiddagen va Postkodlotteriet i stan. Miljonregn på torget!!!
Fantastiskt!!!
Många lyckliga vinnare!
Hade gärna bytt med dom....tänk vad 10.000kr skulle förgylla.
Hade tagit en resa på direkten!
Som jag längtar efter en utlandssemester.

Dagen har gått fort precis som helgen.

Johan och jag har kollat på film igen, Lisa Marklund filmerna...sååååå bra!!!!

Nu är den slut men vi har 4 filmer kvar!

Pratat med grabbarna,träffar dom i veckan....längtar!!!

Store sonen åker till skolan i morgon igen. Han har haft fullt upp i helgen, jag har knappast fått träffat honom.

Frukost i nya gympadräkten!

Legobygge!

Isidors nta PoP jacka!!!

Finaste gympa-tjejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar