Summa sidvisningar

måndag 10 september 2012

Bra jobbat!

Sovit hela natten i en soffa!
Gud så välbehövligt!

Vägdag!!!
- 2 kg!!!

Fantastiskt bra.....det går aldrig utan ansträgning det ska ingen påstå. man får allt ligga i lite....jobbet får man på nåt sätt ändå göra själv vilka hjälpmedel man än må ha. Då menar jag inga operationer....det skulle jag inte ens få för mig att göra...inte ens då jag vägde 144 kg! NEVER!!!
Nä nä...här har man tuggat sig till det man bär på och ansvarar för det...då får man oxå jobba sig ner.

MEn man kan göra det mer eller mindre enkelt för sig. Genom att SE vad man stoppar i sig på en dag. Jag  använder mig av en app som heter Shape up club. SJUK bra på alla sätt!!!!!

3 veckor är gjorda och -4.9 kg!!!!
4 veckor i taget kändes smart. Då blir det mer överskådligt!!!!

Men kommer fortsätta tills jag är där jag vill vara!

Vi har varit på Öppna förskolan...sen en tur till gymmet och hälsade på. Träffat Anita lite (hon med sveriges snyggaste ben) men visar dom aldrig. Hon är nte klok!!!!

Mat i magen har vi fått och Isolde ska snart på Kyrkans Barntimmar.
Just nu pratar hon med våra grannar...hon verkar ha mycket att berätta...haha!
Eller så äter hon upp deras plommon!!!
Hon snattrar och skrattar där ute....

Johan tapetserar...såååå fint det blir!
En ROSA dröm!!!!
Mitt enda rosa rum jag någonsin kommer få ha....

Träna idag!!!!
Kanske en löprunda...får se!


Johan anser denna "dregglis" är tjejig.....HUR kan detta mönster vara tjejigt....men kanske när han sa det.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar