Summa sidvisningar

tisdag 4 september 2012

Snor,host,tänder och paket!

Här snoras det,hostas och misstänkta tänder på gång när det gäller  lillebror.
Käre tid dessa dagis baciller som drabbar oss så fort dagis kom igång igen....fast man vet ju att det är så. Blir lite stressad när Isidor drabbas bara, han va ju sjuk förra veckan!!!!!
Jag har hamnat i soffan och lipar lite till Robinsson när dom fick bilder och brev från sina barn. HUR i hela friden kan man åka i från sina bran sååååå länge!?!?! Menar inget illa men hur klarar man att koppla bort det....???

Idag tog Isidor och jag 45 minuters promenad efter att vi lämnat Isolde på dagis med en väska fylld med skor. Fin skor, joggingskor och ett par till...allt skulle med!!!
Vi möts alltid av dessa fantastiska pedagoger, dom är otroligt bra på detta dagis!!!

Sen åkte vi på en liten utflykt några mil bort....blev lite handlat!
Isolde behövde vanliga "mysisar", bra nu på hösten under överdragsbyxor/regnbyxor. Isidor fick en tröja och Villervalla-dregglis! Skulle behöva åka till Ullared....en av sönerna behöver jacka och lite tröjor. Men inte om man frågar honom!

Efter dagis-hämtning fick vi besök av Alice och Sussi. Mysig eftermiddag!

Isolde hade inte sovit på dagis och det betyder ett par timmar med inte allt för lätthanterlig tjej. Hujedamej!!!!!

Jag åkte och träna när jag lagt Isidor. Gick bra, det blev ett bra pass!
Snabbt effektivt med minimal vila...40 min...K L A R T!!!!
Lite "plankor" avslutade jag med!

Lite legobygge, lite låtsas tårtor,lite sång,lite mat och lite "Pippi" nu i kväll!!!!

Dax att lägga upp fötterna i soffan, ska bara duscha först!!!


Isolde fick sina kläder inslagna i paket...vilken LYCKA!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar