Summa sidvisningar

torsdag 6 september 2012

Minus i midjan och kraft på plats!

Just nu sitter jag alldeles ensam i soffan. Jag har lämnat Isolde nyduschad på dagis och 2 tvålflaskor  flattigare efter den duschen+ en ren dotter!
Tog sen en skogspromenad på 30 min , utan vagn. Vilken skön morgon!
Jag har sovit i 9 timmar i natt och vakande i sonens säng kl 07.00 och alla andra sov....Isidor och Johan sover än. KAN det vara så att han varit vaken hela natten???? Återkommer om detta!

Själv känner jag mig pigg,glad och alltigenom  HAPPY! Tänk vad sömn kan göra...och frisk luft!!!
Underbar man har jag.....


Måndagens minus blev 1 kg...eller 0,9. Så där va 3 kg borta...och 6 cm i midjan!!! (Dock på några fler veckor än 2) Men - 3 kg på 2 veckor!!!! Härligt,roligt och motiverande!!!!
Igår va det då gympa, hur mycket barn som helst!
Både Johan och jag va med....+ Isidor så klart.
När vi åkte hem så fråga Isolde om vi kunde köpa pizza!!!!
Pappan va inte svår att övertala och jag tog en kycklingsallad.
Blev en mysig kväll!!!
Johan jobbar hela helgen så vi får ta en veckodag för mys i bland!

Jag åkte på VIP kväll på Lindex...trevligt!
Hittade lite till mig själv!

Kvällen gick sen fort och jag försökte gång på gång få iväg en beställning på en fotobok. Ska göra en till alla barn är tänkt. Tyvärr finns bara pappersbilder på killarna som små.....men får ta lite nyare bilder på dom!
Isidor är så lik minste storebror och störste storebror i bland.
Fast mest lik mamma tror jag minsann!!!

Då får jag ta tag i dagen här och se om grabbarna där uppe kommer ner snart.
Vi behöver sjunga upp ,Isidor och jag!

Snart kommer Åsa och vi ska på Babysång!!!!!
Visst känns det sommaren finns kvar !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar