Summa sidvisningar

onsdag 19 september 2012

Rör på kroppen och ljus i mängder!

En rask morgonpromenad tills det tog stopp. Träffade Anki och då glömmer jag tid och rum. Kramar och skratt, alltid kul att ses om än en snabbis.
Träffade sen både min mamma och pappa med deras andra hälft och vi fikade allihop....även Johan kom sen.
Mycket trevligt!

Nu finns lite nya blommor på trappan och det skulle behövas bytas ut på fler ställen.

Tog mig en tur till Hem&Hobby...IGEN!
Är inne i nån "fixa höst mys" period. Dock kom jag endast hem med plåster,två ljuslyktor (så klart) och en spegel. Ljus lyktor älskar jag!!!!
Men alldeles ensam en stund va faktsikt väldans skönt.

Isolde kastade i sig 3 pannkakaor när Johan tränade och sen va det GYMPA!!!!
Idag blev det vila för mig. Gud så skönt det va....

Nu ligger vi i var sin soffa och ska kolla Nybyggarna!!!
På återseende!




Suddiga bilder då det va svårt att få nåt fokus å denna rörliga flicka!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar