Summa sidvisningar

söndag 16 september 2012

Zzzzzzz......Jag tror på förändring!

Rummet är klart...vi har fixat det sista, förutom lister i taket. men det fattas lite varstans i huset ändå.

Isolde är nöjd och vi är nöjda.

Annars så har vår helg varit bra. Den har gått lite i sovandets tecken om man säger så. Isidor har ni i två nätter SOVIT...vi snackar hela nätterna!!!!! Har man haft natt-vakna barn så vet man det där känslan när man vaknar...UTSÖVD! Den är bortglömd annars och jag har nästan varje morgon vaknat med huvudvärk och ledvärk och gråten i halsen. Men nuuuu känns ju livet bus-enkelt!!!

Igår va vi och köpte persienner till Isoldes rum.....åt på McDonalds och va i min favvoaffär RUSTA!

Isolde och jag gick ut och gick en sväng, köpte glass och hyrde film. Vilket sällskap hon är!!! Hon pratar om katter som bajsar,träd som liknar ballonger, löv som är ensamma och om dagis och alla barn. Vilken ålder, 3 år....och det ingår en hel del. Alltfrån trots så man nästan smäller av till glädje och skratt som är långt bort från 3 års trots.
Hon älskar böcker och pyssla. Hon ritar,lägger pärlor,gör halsban,cyklar och verkar tycka det mesta är kul.

Vi såg på film p kvällen "Kvarteret Skatan" (kanske inte den bästa jag sett) och Isolde och jag somnade i soffan.

Nu drar vi runt här hemma i slö-stassen. Isolde har inte kommit ur nattlinnet än och Isidor sover.
Johan gav sig ut på en cykeltur . Min tur för träning när han återvänder.

Idag väntar vi in Johans föräldrar på lunch.

Hoppas sonen den större kommer snart, han är hos sin farfmor och farfar och jag har knappast sett honom i helgen.
I morgon åker han igen.
Dom andra killarna ska vi ringa när vi misstänker dom vaknat!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar