Summa sidvisningar

måndag 10 september 2012

Tabata....

Vi är lediga en hel vecka ihop nu. Känns som vi fått en bonus vecka semester. Vädret är fantastiskt!!!
Johan har tapetserat klart...jag tränade när jag cyklat med Isolde till "Barntimmarna". Har du inte testat och vill testa intensiv träning...snabbt! Då kan man ladda ner Tabat Intervaller på sin mobil.
Hur bra som helst....
Man jobbar 20 sek och vilar 10...8 varv.... Jag körde idag samma övning alla 8 varv och bytte sen. Man kan varva övningarna .
Jag körde idag 6 övningar för att testa idag. Allt från Step Up på bänk till Plankan...lite armar och rygg. Jag va helt slut efter detta...helt färdig!

Cyklade sen och hämta en nöjd tjej.

Vi tog en promenad i det fina vädret och Isolde cyklade iförd strumbyxor och klackskor....:o))

Nu ska vi se film och mysa ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar