Summa sidvisningar

onsdag 26 september 2012

Jag surfar "sömnbrist"!

Kände att jag va tvungen att se hur länge det går.....att ha sån här sömnbrist!
Å,min skapare vad mycket det finns att läsa. Eller så borde jag låtit bli. Att sova så här lite som jag faktiskt gör utan att överdriva det MINSTA. I natt 2 timmar sammanhängade och sen 10-20 min här och där är ju så klart ohållbart!

Jag kommer drabbas av stroke, hjärtflimmer,njursvikt,diabets, svår deppression, okoncentrerad, håglöshet,apatisk, nedstämd ,fetma...och ska INTE köra bil. Vilket jag heller inte gör just nu!!!

Ni ser....Den ljusnande framtid är min.....NOT! :o))))

Intressant läsning där dom beskriver hur kroppen går ner i apatiskt-tillstånd för att tvinga fram vila för kroppen. Hur glömsk man blir för kroppen "sorterar" det viktiga...
Och hur kroppen inte tar till vara på de små stunder man sover på dagen.....det går inte ta igen så mycket förlorad sömn helt enkelt!

Än har jag inte alla symtom...haha ....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar