Summa sidvisningar

tisdag 25 september 2012

Jag tror på doktorn!

Hunnit vila en stund när jag lagt Isidor.
Nu har jag kört mina 6 övningar med min TABATA -app...igen! Så sjukt bra så jag kan inte beskriva. Måste testas! Startade på spinningcykeln och avslutade med plankan och så 4 övningar där mellan.
Nu ska jag svettas klart och duscha sen är det nog lagom till Isidor vaknar och jag ska ta på mig regnmundering och ge mig till stan och kolla in Lindex senaste kollektion.

Många är sjuka nu, lyssnade på doktorn på Tv 4 idag. Gillar doktorer och lyssnar ALLTID på dom.:o)
Han bestättade att man kan träna 24 timmar efter att varit feberfri. En del kan nog vara överdrivet försiktiga tänkte jag men insåg nog att det mest är latmasken som kryper efter ett par dagar efter träningsuppehåll. Efter 3 dagar börjar den nämligen krypa på mig!!!!

Vägde mig idag i stället för igår . Resultate för veckan var 0,9kg=6,5 kg på 5 veckor!
NÖJD!!!!

Hoppas på en mysig dag. Älskar detta höstväder nämligen......
Bra start men tränade inte VID kaminen!!!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar