Summa sidvisningar

fredag 28 september 2012

Godmorgon!

Fredags!!!
Lediga....
Isolde och jag klipper och jag ska fixa räkningarna.
Vi har ringt storebror och sjungt. GRATTIS min älskade unger. 3 söner i tonåren nu....Shit!
Exakt nu...8.30 föddes han. Efter mitt livs värsta förlossning´. Den va jobbigt, precis så som Nr 3 kan vara!!!!!

Johan tränar och jag kanske hinner upp på cykeln en stund annars får jag se om det blir nån lucka i em.
Annars får det helt enkelt vara idag!

Vi ska åka till Skövde och fixa nåt med bilen.

En liten utflykt i all sin enkelhet. Uppskattas!!!

I kväll blir det Meddelmsfest och preciiiiiis som vanligt har jag inget att ha på mig och tänker inte köpa nåt för kvällen fest heller.

Så jag tar nåt som hänger...

Ha en fin fredag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar