Summa sidvisningar

måndag 17 september 2012

Letar efter den rätta.....

Jag letar efter den "rätta" hår färgen för mig. Egentligen har jag sagt antingen jätteblond eller jättemörk. problemet är att den fäster så dåligt på mitt sönderblonderade hår, riktigt mörk färg!
Så troligen kommer det bli nån "halvariant" som jag egentligen sagt blankt NEJ till. Finns ju oändligt många blonda nyanser, blond fast inte blond.
Så i morgon ska jag försöka bestämma mig.
Johan är inte till så stor hjälp. Han vill antingen att jag ska va SUPER blond eller SUPER mörk....

Kommer i alla fall behålla det långa håret ett tag till.
Ger mig på färgen i stället för nu måste jag ha FÖRÄNDRING!
Bra blond färg......

Enligt mig är denna Pernille (Gina Tricot modell en gång i tiden) bland de snyggaste människor som finns.  HUR kunde man ens fundera på att byta ut henne.......Färgen på håret är perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar