Summa sidvisningar

torsdag 13 september 2012

Blocket blev en vänskap och trötta armar!

Vilken grej idag!
Vi skulle sälja vår sulky, ett par skulle komma hit och hämta den. Ur bilen kliver två personer som man exakt direkt känner att WOW....Direkt fann vi varann och blev stående läääänge här hemma. Så supertrevliga och vi verkade ha precis samma intresse. Så enkelt, som vi känt varann länge....Nu fick jag ett sms av henne, så gulligt att jag nästan lipa. Vi va välkomna till dom! Tyvärr skulle jag iväg och köra pass så dom kunde inte stanna längre. Annars hade dom varit kvar än tror jag!!!

Tänk va Blocket kan va bra på många sätt!

Isolde rum saknar nu endast lister och lite små-plock.
I morgon ska hon ha inflyttningsfest och vill ha hit brorsorna som är hos pappan. Nån av dom kanske kommer en stund. Vi ska väl baka nåt och sitta på mattan och fika säger hon. Hon ÄÄÄÄÄLLLLSKAR sitt nya rum!

Vilket roligt pass jag körde idag, roligast är väl deltagarna. Dom är fantastiska!!!!!
Min träninsvecka har varit toppen....känns i mina armar idag. Hoppas motivation och medvind håller i sig nu.

Nu har jag lagt Isolde och satt mig ner.
Guuuud va jag älskar hemmakvällar!

Party-pingla va det ganska länge sen jag klassades som....haha!!!
Tur är väl det egentligen!

Nytt till mor och son. En tröj-munk klänning från H&M 299 kr, hur skön som helst.....och Isidor i bil body och byxor från Kappahl . DÄR finns fina pojk-bäbis kläder.
 

1 kommentar:

  1. Vad kul det är när man möter nya vänner på oväntade tillfällen. Rolig blocket-historia :) Jag träffade en av mina nya vänner i löparspåret. Tack vare hemskt väder började vi prata om regnet. Så tog vi följe och pratade vi om allt annat än väder :) detta var fyra år sedan. Visst är det kul när man hittar nya vänner på "äldre" dar!

    SvaraRadera