Summa sidvisningar

tisdag 18 september 2012

Det blev ju en härlig dag....även denna dag!

Trots sömnbrist så blev ju denna dag toppen. Jag har konstigt nog känt mig pigg. Eller piggnade till av en promenad i regn i alla fall.
En mysig pratstund på gymmet med Anita och en krälande Isidor på golvet.

Handla ägg på Netto...
Hem och äta....
Mata bäbis....
Söva bäbis...
Hämta Isolde...leta strumpa,få med teckningar och hårsnoddar.
Gick och fika...hallongrotta för Isolde och macka för mig....VIPS...så va blodsockret i nivå igen!!!
Vägde Isidor....Isolde lekte och hittade ballerinaklänningen.
Hem och  gjorde "äppleljus" av grannens äpplen.Fick besök av mormor...kaffe och knäckebröd.
Ut på en promenad med var sin vagn....
Konsum...kexchoklad för att hålla ett av barnen vakna. Till "frissan" och beställde tid för mig och Isolde.
Bus,lek,stoj och välling....KVÄLLSMYS!!!!!
Upp på spinningcykeln och pratade med Carina i telefonen under de första 10 min.....sen va jag uppvärmd!!!!

Glammigt mammaliv!!!!
Kanske inte men det bästa som finns ...glammigt eller ej...Skit samma...LOVE IT!!!!!

Mamma har varit här under kvällen och bla stekt pannkakaor och läsat saga. Trevligt sällskap!

Båda barnen sov kl 19 och jag tog mig upp på spinningcykeln. med tanken "ångrar aldrig ett träningspass"!!!!
Nu har jag ätit och duschat!
X Factor och en stoooor smoothie!

Tack för idag!!!!!
Såg på Nyhetsmorgon och där visades det lite bra pyssel idag. Idag gjorde vi Äpple-ljuslyktor!


Goa goa barn händer!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Mysigaste bok jag vet..."Jag tycker om dig...." Lipar när jag läser den så jag får torka mig i tröjärmen.

Hemmaträning för mig idag!!!!

2 kommentarer:

  1. Skönt att dagen blev bra trots den jobbiga natten! Vet hur det känns! Vid 6 månader är man helt slut! Inga krafter kvar!! Alla pigghormoner är som bort låste MEN man klarar det ändå, sjukt nog! Jag tänker varje kväll, kanske är det idag det sker, att hon ska sova hela natten. Hoppet finns ju alltid:)
    Kul att du gillade boken, visst går det inte lösa den utan en tår och klump i halsen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Att inte få sova tror jag kan knäcka vem som helst. 1,2,3....ja 20 nätter GÅR!!! Men sen efter 6 månader börjar det ta på hela kroppen. Men man tror varje kväll att nuuuuuu kommer det vända ja.....Boken är fantastsik!!!!Hoppas ni mår väl. Kram

      Radera