Summa sidvisningar

tisdag 3 april 2012

Älskad vän och sovande barn!

En riktigt bra dag. Startade upp med en skön långpromenad med min snygge man. Vi stapplade omkring här hemma med träningsvärk från hell båda två och idag fick det bli vila. Hämtade sen upp Isolde från dagis. Hon somnade som en stock i soffan och även Isidor. Kom på mig själv sitta och titta på Nils Karlsson Pyssling i min ensamhet!

En mysig dejt med min vän Anki och hennes barn i lekparken. Vi fikade och hade det bra i solen. Hon är en av mina vänner jag kan vara helt ärlig med, faktsikt!!! Det är skönt och vi kan skratta oss tårögda i bland....

Blev visst några timmar där och jag höll på att frysa ihjäl på vägen hem. Isidor verkar älska frisk luft och stimmiga barn. Han sover som bäst då!!!!

Lite mat hemma i väntan på ÄLSKADE mormor, finns ingen Isolde kan längta så efter som henne (och pappa då). Hon hade med sig en klänning och Pippi väska. TOTAL lycka!!!

Ett kvällsbad och sen lyckades jag lägga båda två som sov innan kl slog 20.00.

Isidor vaknar snart  och ska äta...

En bra dag och snart ska jag breda ut mig i sängen och kolla på Tv.Sååå skönt med Tv i sovrummet.
Min man dyker väl upp i natt.

Sonen kollar på hockey hos tjejen så honom är det ingen ide att vänta in...



1 kommentar: