Summa sidvisningar

måndag 2 april 2012

Inte utan min.....

Mobil kunde det vara eller dator...men det är min Baby Björnen bärsele. Å, va jag älskar den!!! Isidor gillar den oxå och hänger och slänger i den när han är sällskaps sjuk. Han onda mage verkar idag bättre. Kanske för att han slutade med antibiotikan igår.  Fick annars lite tips på gymmet från Åsa om en "Fisventil" till "pruttmagar" :o))...TILL Isidor ska tilläggas. Vilka grejer det finns......:o))))

Just nu kollar jag på Adam Live och Isidor sover på min mage. Isolde sover redan oxå.

Röjt upp efter dagen och ätit. Jag är i "fas"...

Johan jobbar i kväll och jag kan väl inte påstå att det är skit-kul att va ensam på kvällarna....men så är det.

Vi har tränat ihop idag, eller kör var för sig men samtidigt i alla fall. Isidor sov skönt.

En bra promenix oxå så man får lite frisk luft om det idag va kallt

Nu på eftermiddagen har jag haft min syrra här med sina 3 tjejer. Isolde har pratat om  detta sen hon kom hem från dagis.

Idag ska jag inte göra ett skvatt mer än att nöta sofftyg.
Känns riktigt bra!!!

Nybadad bäbis och nyäten mor....













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar