Summa sidvisningar

måndag 30 april 2012

VALBORG

Valborg firar jag i en OnePice och Tv. Johan jobbar och småttingarna sover.Dom enda som är hemma....Helt Okej ändå då jag inte vet hur vi skulle fira ändå. Möjligen en tur upp till slottet och titta på elden. Men det får vara i år.

Dagen har varit bra!
Jag fick sovmorgon. Dom va ute när jag kom upp. Jag tog med mig dom två små och gick för att träffa ett gäng mammor på Kyrkans Hus. Så mysigt det va....Va så länge sen vi sågs nu. Isolde va ensam tjej förutom Rebecka. Det gick vilt till idag  när ett gäng snart 3 åringar träffas. Att samsas om leksaker kan vara av stort allvar!

Vi va ute fram till 14 då vi gick till morfar. Jag skulle köra ett pass på gymmet  och dom skulle ta han om dom små.
Blev kvar där ett par timmar efter passet va klart. Lite fika mys och lekande barn.

Isolde fick köpa godis på vägen hem. Lite mys denna kväll anser jag.

Bollibompa och gosiga barn!
Nu sover dom!!!!!

Härligt på altanen!!!

Stora syster hålla handen!!!




Denna lilla tjej är sällan still!!!



1 kommentar:

  1. Tack för din hälsning hos mig Sofia!
    Det där att hålla handen gäller här också. Storasyster säger "Hålla" och vill så gärna hålla i lillebrors hand.
    Vilken söt jordgubbstopp Isolde har på sig!

    SvaraRadera