Summa sidvisningar

onsdag 25 april 2012

Kvällen är MIN....

Blev nån form av kollaps rakt ner i soffan här nu. Idag är jag trött. Isidor har visat prov på bra lungkapacitet så gott som hela dagen. Isolde är i sin bästa/värsta 3 års trots. Kombination + trött mor är inte riktigt bra!!!!

Nu sover båda två. Kvällen blev min...

Jag hann träna lite på morgonen medans Johan fixade staketet....

Inser nu att bikini-tiden flåsar mig i nacken. Men i år kvittar det för jag ska ändå inte visa mig i det....men nån överdel kan vi kanske...möjligen använda senare på kvällen om sommaren. Jag kan vara avundsjuk på dessa männsikor som är bekväma i detta lilla plagg. Som kan gå runt utan att känna sig det minsta obekväm. OCH dom som till och med är snygga i det blir jag förbannad på. Som tröst är att dom är få...väääldigt få!
OCH dom som till tröst säger -Äsch, är väl ingen som bryr sig om hur du ser ut i bikini...den ljuger!!!!!
För dom flesta av oss bedömer människor i sin nakenhet på stranden...jag kan räcka upp en hand även om jag inte är i position att döma ut nån..men så är det!!!

Där på standen ska vi visa ALLT förutom två bröstvårtor och "det andra". Synd för det är kanske dom delarna som är de bästa. Jag har liksom inte celluliter på brösten....så dom hade varit mer okej än "röven" lixom!!!!
Nog om det...det kanske regnar!!!!

Varit en slö eftermiddag. Vi hinner med en del ändå ...så som...måla,baka,bada Isidor, dansa till Euphoria för 97e gången på 2 dagar....leka med mormor och bli osams om tandborstningen!!!!

En bra dag....men kanske inte den bästa....
Morgon-RUFS


Så fult så det nästan är förbjudet att hämta posten i....

Min händige man!!!!

Som på moln....

Isidor och morsan!!


Bakar muffins och äter smet....


LOREEN......som förtrollad!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du har en förtjusande site på gång här. Jag lägger dig i min feed.


    Feel free to surf to my weblog - Små Tatueringsmotiv

    SvaraRadera
  2. One almost bought it not too long ago as is buyers proposed ones to
    read it.

    my web site jag vill gå ner i vikt

    SvaraRadera