Summa sidvisningar

torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag!

Sitter och tittar på Lotta på Bråkmakargatan med Isolde. Isidor halvsover i sin babysitter. Den gossen har inte sovit mycket idag.


Va ute och gick på morgonen och sen bar det av till barnens Hus här i stan. Ett fantastiskt bra ställe för barn...och föräldrar! Hade med min syster Malin;vera och Emma oxå. Trevlig skärtorsdag....

Nu väntar en eftermiddag där det måte städas och handlas innan jag kan dra ner mot gymmet. I kväll ska Johan köra Military Training så jag får pricka in mitt först!

Våra vänner kommer hit på påskafton, ser fram mot det...ska bli kul.

Fick leta tvätt i hela trädgården idag,här blåser det friskt. Känns som det alltid blåser här nu mer.



Lite kaffe nu innan jag tarvtag i dagens ståhej!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar