Summa sidvisningar

torsdag 26 april 2012

Hallå där!

Isolde och jag myser i saffan till Madicken. Isidor sover uppe i sin säng. Johan ska åka och jobba strax. Vid 15 tiden ska vi möta upp minsta brorsan på stan för en fika. Blir mysigt ....så trist väder så fikat smakar bättre då.
En hel del kaffe har det blivit idag, vissa dagar så är det den drycken som håller mig lite levande. Isidor har varit vaken i stort sett hela natten....Åååå, jag är för gammal för att vara vaken nattetid!!

Tog en promenad på morgonen och träffar då lika trötta småbarnsmammor som jag.....så vi kan "gnälla" lite ihop. Detta med nattsömn är ju ett problem för de flesta. För ett tag sen pratade jag med en tjej som har en son på 2 år som inte sover ÄN. Milde tid....


Nu ska jag lägga mig i soffan en stund medans han sover!

SÅNGFÅGEL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar