Summa sidvisningar

fredag 27 april 2012

Tutt- Fixering och underbara ungar!!!

Dagen gick snabbt...fick sovmorgon. Undrade vart alla var när jag vaknade. Insåg att klockan va 08.30. Johan tvättade bilen och Isolde va på dagis. Natten va ju lite si sådär. Man snurrar runt där bland kuddar,snuttar och barnben i hopp om att någonstans hitta en napp. Sen va det matdax IGEN.....vattnet för varm....upp och stå en stund under kranen. Isolde vakande. Fullt i sängen....Hujedamej!!!

Att min man gav mig sovmorgon gör mig glad!!!

Tränade på morgonen....OCH nu i kväll! Först blev det axlar och biceps och nu i kväll spinning med ett glatt Fredagsgäng!

Studsmattan är på plats oxå.

Ja, det va väl dagen det då...
Let´s Dance har vi så klart kollat på. Isolde va lite missnöjd över att inte brorsan ville dansa med henne. Jag fick så klart vara partner i stället! Här har dansats kan jag lova!!!

Nu sover dom små. Jag ska ägna min tid åt min man!!!

Tuttar i mängder...men finns aldrig när man letar!


Mitt Fredags godis 40 g.....som jag blev av med.....



GODIS TJUV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar