Summa sidvisningar

söndag 15 april 2012

Sköna söndag!

Isolde har redan hunnit klämt fingret i dörren. D R A M A utspelades...

Nu gav vi pappan sovmorgon och vi bakar scones. Finns det något godare?? Idag blev det dinkelscones.

Igår kördes det 2 timmar spinning här på vårt gym. Gick galant ....det va kul och svettigt.

Å, igår drabbades jag av energitjuven...avskyr energitjuvar. Tyvärr kommer jag aldrig ifrån denne....trist men alldleles för sant! Om jag inte fattar andra beslut...kanske dax!!!

Solen sken och vi satt på altanen sen tog vi en promenad till min syrra för lite fika. Isolde kunde leka med Vera och somnade utmattad kl 18.30. Vi hyrde film och åt tacos.

En bra lördag!

Nu vet vi inte alls vad denna dagen ska innehålla än. Ska bli regn, ingick inte i min plan alls.

Jag ska träna, idag blir det gymmet.

Dax att duka fram frukosten!!!

1 kommentar:

  1. Åh aj, stackars barn och mor. Noel satte en karamell i halsen, satt verkligen fast. Lite dramatik här också en stund.

    SvaraRadera