Summa sidvisningar

söndag 29 april 2012

YESSSSSSSSSSS!

Johan och jag vaknade 04.30.....nån timma innan hade jag gjort nån form av akrobatisk övning då jag kastar mig ur sängen och flyger ner i nästa...i detta fall spjälsäng. I hopp om att ISIDOR i alla fall lever. Fick tag i en liten hand som rörde sig. Tack gud för det! Han sov alltså från 19 igår och vakande kl 22 för att äta och sov sen till 04.30.
Somande sen om och vi alla klev upp vid 7.40 idag. HUR skönt som helst!!!

En "fixarhemma dag". Johan bygger staket igen. Isolde nöjer sig med lite gatkritor och små träpluppar att rita på.Jag städar inne, Isidor sover och store sonen med flickvän är nu hemma.

Just nu är det Lotta flyttar hemifrån som gäller. Min tekniske man fick hjälpa oss med Tv (helvetet) för nu är det nytt....nu ska man byta sladd bakom oxå...Det har han berättat för mig säger. Kan hända?!?! Men jag orkar inte lära mig nytt. Jag har gröt i huvudet och anser mig vara väldigt nyförlöst än....tänker skylla det mesta på det ett tag till.Så enkelt är det!

Snart blir det nog dax för lite mat.
Grilla vore ju lite mysigt idag....men vädret är så där så jag hämtar upp el-grillen tror jag. Får duga idag!!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar