Summa sidvisningar

torsdag 19 april 2012

Jag håller andan...

Har idag lyckats få båda barnen sovandes innan 20.00. Isolde är inga problem med men den lille herren i huset sover gärna FRAM till 20.00 och vill sen gärna ha lite social samvaro. Idag har jag slitit som ett djur för att hålla honom vaken, det har badats och grejats här. KAN hända att han oxå tänker sova för natten nu...eller (som jag misstänker) vakna vid 22 och vara PIGG: Vi får se...jag håller andan!!!!


Idag har Isidor varit med i en forskning om huvudform...sen va det Isoldes tur att vara på 2,5 års kontroll på BVC. Hon berättade redigt för bvc sköterskan allt hon frågade om. På vägen hem köpte vi fika och gik hem och hade det mysigt!!!!

I kväll blev det ännu ett spinningpass för mig. Det är så roligt att vara igång på riktigt igen.
När jag kom hem va det Johans tur, han håller i Military Training i kväll.

Har vi tur får vi en egen kväll i soffan!


Stackars lille Isidor, han får stå ut med att vara påskkärring,ha hårspänne, pärlhalsband och dansa med sin syster!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar