Summa sidvisningar

onsdag 11 april 2012

Home sweet Home

Tror banne mig vi börjar hitta liiiite rutiner här. Väldigt sent för att vara mig. Men det har ju varit lite rörig start här. Efter ca nu 7 v börjar vi ändå komma lite i balans igen. Känns bra!

Isidor sover väldigt långa perioder just nu...han kan ova 3-4 timmar i sträck. Behändlig kille på många sätt.

Efter dagishämtning kl 11 går vi en liten sväng eller direkt hem och lagar lite mat, sen är det en stund med Tv tittande för att vila lite. Sen efter 14 gör vi ofta något. Idag blir det Kyrkans hus och sen besöka mormor.
I kväll blir det nog en hemmakväll, Johan ska träna. Jag är öm i hela kroppen efter en intensiv träningsperiod. Nu säger kroppen att den behöver vila. Trots allt är den inte återställt än även om det känns så och kändes så 4 dagar efter han va född.

Inte haft nån lust att fixa med nåt här hemma. Jag brukar annars få lite vårinspiration.....men nu brjar deet komma lite. Jag vill göra om...byta gardiner och få in lite nytt. Gillar mer och mer den ny/gamla stilen....zinkkrukor, blommigt och stora ljusstakar blandat med nya tuffa saker. Vi håller fortfarande på med Isoldes rum, det har stått still nu länge. Men måste ta tag i de nu. Vi är överens om att vi är trötta på att renovera.  vore så skönt att bara "bo".....Vi drömmer om nytt.....får se om drömmen blir sann en dag!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar