Summa sidvisningar

söndag 8 april 2012

Låt mig va tjock i fred!

Metoder ,tips och recept...Överallt!!! ALLT för att vi ska gå ner i vikt. Har man inga extra kilon så går det nog obemärkt förbi. Men har man kilo som bör bort så KAN det vara en liten stress att alltid bli påmind. MEN sen KAN det oxå vara så att det finns människor, överviktiga/mulliga som trivs med det! Som trivs med att "unna" sig....leva för dagen och kallar detta "livskvalitet". Jag kan förstå detta...OM man mår väl i det!!! Tror inte alla hela tiden vill sträva efter mål och drömmar. Jag tror inte det...men MÅNGA många vill och mår bättre när man ändrar sin livsstil. men inte alla. Men idag verkar det som vi SKA gå på dieter och batningstips.

Men det finns dom som vill vara "tjocka i fred".

Jag tillhör inte den gruppen....Tyvärr ibland. Jag trivs inte som tjock. Jag kämpar ....och får tillbaka den där känslan som tjock. Ser mig inte i spegeln längre. Ändå tänker jag inte ge mig. Jag ska tillbaka....det är det inga tvivel om. men det är jobbigt och trist....

Nu har vi 1 litet barn vaken än. Hon somande för sent idag på dan.

Johan och min store son har varit på Elmia. Jag och små "knoddarna" har tagit det lungt. 1 timmas promenad blev det.

ME


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar